Archive 20.3.2020

KEHONPAINOKIKKAILUA KAHVAKUULALLA KESKI- JA YLÄKROPALLE

Sainpas pienen kahvakuulan hyötykäyttöön.

Saat keskikropalle ja lähes kauttaaltaan koko yläkropalle annettua mukavasti osumaa näin:

🎯 Tarvitset vain lattian ja oman ruhon (+ pienen lisäkuorman, jota liikutella).

🎯 Mene nelinkontin, työnnä planeettaa poispäin itsestäsi ➡️ yläselkä pyöristyy kyttyrälle.

🎯 Nojaa etuviistoon, siirrä suurin osa painosta käsien varaan, työnnä edelleen planeettaa kauemmaksi, nosta polvet ilmaan ja älä anna alaselän romahtaa notkolle.

Lue lisää...

TAKAREISITREENI KOTIOLOISSA

 

Jaloille on puolivaikeaa keksiä riittävän raskaita kehonpainovariaatioita.

Filmillä on yksi hyvä liike takareisille. Tarvitset vain oman ruhon, riittävän livakan lattian ja esimerkiksi villasukat, lapaset tai pyyhkeen, joita liu’uttaa kantapäiden alla.

Lonkka pysyy ojennettuna eli kroppa on mahdollisimman suorana niskasta polviin asti. Samalla tulee siis pakaroille staattista työtä. Jos lonkka romahtaa kohti lattiaa, liikkeestä häviää paljon tehoja.

Jos nappaat liikkeessä

Lue lisää...
Avaa chat
Moro! Jos voimailu, lihasmassa, rasvanpoltto tai suorituskyky kiinnostaa, niin tyrkkää viestiä :) -Mikko
Powered by