LIVEVALMENNUKSEN HYÖTYJÄ

1) Valmennussuhde voimistuu ja luottamus lisääntyy.

2) Saat välittömän palautteen tekniikasta. Valmentajan osaaminen + valmennussilmä ➡️ Mahdollisuus tehdä lennosta muutoksia treenaamiseen.

Palautteenannossa huomioitava se, että treenaaja voi kerralla keskittyä vain yhteen asiaan tekniikassa. Valmentajan ei kannata kaikkea näkemäänsä kertoa treenaajalle vaan keskittyä ainoastaan sillä hetkellä oleelliseen.

Esim. voimanostossa tekniikan vuotokohdat, mutta myös hyvät jutut näkee livenä heti ➡️ Välitön palaute.

3) Valmennettavalla … Lue lisää...

Hard Target ja Weak Target

Veljekset Hard Target ja Weak Target olivat valmistautumassa tulevaan palloilukauteen. Veljekset olivat treenaamisen suhteen eri maata. Geenit eivät eroa tehneet vaan toisen tolloilu.

Weak Target oli sitä mieltä, ettei se ole treeni eikä mikään, jos ei pahalta tunnu. Weak ihmetteli, kun veljensä Hard lähti aina melko hyvävoimaisen näköisenä salilta pois, kuitenkin joka kerta hieman vahvempana.

Weak ei tuollaista … Lue lisää...

VÄLTÄ FAILUREA VOIMAILUSSA

Jos tavoitteena on voiman kehittäminen, kannattaa välttää sarjoissa uupumusta.
POINTTEJA:
💎 Suurin osa voimailijoista hyötyisi, kun panostaisi tangon liikuttamiseen maksimaalisen täysillä. Sarjojen tiukkuus ei ole niin tärkeää.
💎 Tiukat sarjat failureen tai lähelle sitä kääntyvät herkästi itseään vastaan => pidempi palautumisaika.
Kun jättää selkeästi varaa sarjoihin, saa tehdä viikon aikana useampia laadukkaampia toistoja useampana päivänä!
💎 Välillä
Lue lisää...

EDENRED käy maksuvälineenä

EDENRED käy tätä nykyä maksuvälineenä Target Trainingille.

 

Edenredin liikuntaetua mobiilimaksuna ja virikeseteleinä otetaan vastaan.
Muistutuksena myösePassin, Smartumin ja Eazybreakin liikuntaedut toimivat maksuvälineinä.
Liikuntaedut hyötykäyttöön esimerkiksi näin:
* Tekniikkavalmennukset salilla: 67e / kerta
* Yksilölliset treeniohjelmat: alk. 87e / kk
* Ruokapäivyrin analysoinnit / ruokavaliot: 129e / laaki
LUE MYÖS:
Lue lisää...

TUMIN VALMENNUSPALAUTETTA

Tumi vastaili muutamaan palautekyssäriin Targetin valmennuksesta.

1) Mistä lähdettiin ja oliko minkälaisia tavoitteita?

2) Miten tuli kehitystä?

3) Mikä oli valmennuksessa/ treeniohjelmissa parasta/ hyviä juttuja?

4) Oliko treeniohjelmissa mitä erilaista kuin omissa aiemmissa viritelmissä? Tuliko uusia ajatuksia tai oppia liittyen treenaamiseen?

5) Miten meni rasvanpolttelujakso?

6) Vapaata turinaa

 

1) Mistä lähdettiin ja oliko minkälaisia tavoitteita?

  1. Liikkelle lähdettiin tilanteesta,
Lue lisää...

KOSKAAN EI OLE LIIAN MYÖHÄISTÄ ALOITTAA VOIMAHARJOITTELUA

“I’M TOO OLD FOR THIS SH*T?”

Koskaan ei ole liian myöhäistä aloittaa voimaharjoittelua, mutta käytännössä aina on liian aikaista lopettaa se.

Sitä saa ihmetellä 30-40v tyyppejä, jotka mainostavat, että ikä on tehnyt tehtävänsä, parhaat päivät ovat jo takana ja aineenvaihdunta on pilannut loput. Kuulostaa kuin olisivat 85-vuotiaita eivätkä nelikymppisiä. (Voimailussa vahvimmat päivät nähdään usein juuri nelikymppisenä.)

Voimailu on siitä … Lue lisää...

LABYRINTTIVERTAUS JA TÄRKEÄ POINTTI PALAUTUMISESTA

Olet pimeässä labyrintissa ja sinulla sattuu onneksesi olemaan pieni lamppu, jolla näet vähän eteenpäin. Sitä voi verrata treeniohjelmaan, jolla edistyt.

Et voi olla koskaan varma, että olet täysin oikealla polulla, mutta vaikuttaa silti, että etenet. Et ainakaan törmäile seiniin.

 

Treeniohjelman vaihtaminen silloin kun etenet on suunnilleen sama asia kuin heittäisit lampun pois pimeästä labyrintista ja toivoisit löytäväsi ihan vain

Lue lisää...

KENTTÄFILOSOFIAA: Pokerivertaus

Tuli nettipokerin kulta-aikoina eli reilut vuosikymmen sitten pelattua kohtuullinen määrä yhden pöydän turnauksia. Löysin vanhalta koneelta jonkun graafin vanhoista peleistä.

Mietin, että pokerissa ja valmentamisessa /treenaamisessa on paljon yhteistä:

♠️ Molemmat vaativat paljon lukemista ja opiskelua (ainakin minun mielestäni). Mutta lopulta ratkaisee se, kuinka onnistuu SOVELTAMAAN oppimaansa käytäntöön.

♥️ Molemmissa tärkeää on ADAPTOITUMINEN erilaisiin tilanteisiin ja tyyppeihin.

♣️ Palkinto näkyy Lue lisää...

ANNAN PALAUTE RAVINTOVALMENNUKSESTA

Tsekkasimme porukassa, miten Annan syömiset tukivat hänen aktiivista harjoitteluaan. Lajeina crossfit ja kestävyysjuoksu asettivat omat haasteensa riittävän energiamäärän saamiseksi.

Anna tyrkkäsi palautetta tulemaan valmennuksesta:

“Moikka, tässä palautetta mitä raapustelin:

Aktiivisena liikkujana olen miettinyt useasti tuleeko syötyä riittävästi. Onko hiilihydraatteja tarpeeksi entäs proteiini?

Pyysin Mikolta tsekkausta ruokavalion suhteen.

Tekemäni ruokapäiväkirjan pohjalta sain kattavan palautteen missä mennään. Niinkuin monilla liikkujilla myös minulla Lue lisää...

Avaa chat
Moro! Jos voimailu, lihasmassa, rasvanpoltto tai suorituskyky kiinnostaa, niin tyrkkää viestiä :) -Mikko
Powered by