TAKAREISITREENI KOTIOLOISSA

TAKAREISITREENI KOTIOLOISSA

 

Jaloille on puolivaikeaa keksiä riittävän raskaita kehonpainovariaatioita.

Filmillä on yksi hyvä liike takareisille. Tarvitset vain oman ruhon, riittävän livakan lattian ja esimerkiksi villasukat, lapaset tai pyyhkeen, joita liu’uttaa kantapäiden alla.

Lonkka pysyy ojennettuna eli kroppa on mahdollisimman suorana niskasta polviin asti. Samalla tulee siis pakaroille staattista työtä. Jos lonkka romahtaa kohti lattiaa, liikkeestä häviää paljon tehoja.

Jos nappaat liikkeessä 5 * 12, niin voit onnitella takareisiäsi kovasta suorituksesta.

Liikettä voi tehdä myös yhdellä jalalla, mutta siinä painovoiman haastaminen käy huomattavan haastavaksi.

Mutta tässä on oiva kahden jalan polvenkoukistusliike pitämään takareidet elossa ilman salitreeniä.

Kiinnostaisiko harjoitusohjelmat ilman salille rynnimistä? Tyrkkää viestiä esim. WhatsAppissa.
Voit laittaa esimerkiksi liikuntaedut hyvään tarkoitukseen ja hyötykäyttöön!

Avaa chat
Moro! Jos voimailu, lihasmassa, rasvanpoltto tai suorituskyky kiinnostaa, niin tyrkkää viestiä :) -Mikko
Powered by