Archive kesäkuu 2019

Aikuisia lapsia

Mitä eroa on aikuisten ja lasten ajattelussa? Eikun ihan oikeasti, kysyn vakavissani.

*****

– “Mutku en tykkää kasviksista ja en tahdo syödä niitä! En tykkää!” 😭

– Okei, okei, mutta voisiko sitä harkita, että hiljalleen opettelisi syömään niitä? Hetkinen, oletko edes kokeillut? Kaupoista löytyy kymmeniä tai satoja erilaisia vaihtoehtoja. Mitään ei tietysti ole pakko tehdä.

– “En tahdo mennä ajoissa … Lue lisää...

DO YOU EVEN FRONT SQUAT?

Jos treenisi sisältävät toisinaan kuningasliike etukyykkyä, ei voi mennä metsään.
Etukyykky on mainio yleisvoiman mittari.

Harmillisesti etukyykky on ehkä hieman aliarvostettu liike. Tai ainakin turhan harvoin sitä näkee tehtävän.

Targetilla ei aliarvosteta etukyykkyä ja etukyykky vilahtelee säännöllisesti omissa ja valmennettavien ohjelmissa.

Muutamia pointteja etukyykystä:

🔸 Etukyykky on helpohko oppia.

🔹 Tekniikkavirheet näkee nopeasti –> helppo tehdä korjauksia/apuliikevalintoja.

🔸 Etukyykky toimii

Lue lisää...

Pieniä voittoja

Onko jumeja? Hartianseutu, vasen pakara tai oikea lonkankoukistaja kireällä? Puolierot liikkuvuudessa kannattaa hoitaa kuntoon.

Mietipä tätä; jos harjoittelet kolme kertaa vuoden jokaisena viikkona, se tekee 3*52=156 harjoituskertaa vuodessa. Jos teet jokaisen harjoituksen yhteydessä (vaikkapa lämmittelyssä) 10 minuuttia kehonhuoltoa, tekee se 1560 minuuttia eli 26 tuntia kehonhuoltoa vuodessa.

Se on käsittämättömästi parempi kuin ei mitään. Ei kovin kaksinen ajallinen panostus, Lue lisää...

Avaa chat
Moro! Jos voimailu, lihasmassa, rasvanpoltto tai suorituskyky kiinnostaa, niin tyrkkää viestiä :) -Mikko
Powered by